söndag 23 november 2008

30+:are & på god väg mot ett underbart liv.

Idag är det 1 vecka kvar till min och Andys flytt till Liljeholmen.
Fick ju min lägenhet uthyrd idag, shit det var på tiden!
Blev så att det blev en spansk kille so fick hyra, han verkade helt ok iaf :)

Jag och Andy ska shoppa nya saker till lägenheten nu, shit va kul att bygga bo ihop :D

Älskar att umgås med honom, han är grym!

Förresten så fyller jag år snart [mamma du har väl inte glömt ;)]
Jag vill ha en mysig dag med Andy men skulle någon vilja köpa en present så vill jag
gärna ha en hårfön, plattång och massor av ljus och goda teer.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska upp och jobba tidigt imorgon.
Var o jobbade idag med så jag lägtar efter en ledig helg nu. Men det lär dröja eftersom
hela veckan blir det fullt ös och helgen blir fylld av kartongbärande.. hmm inte så olikt varje vardag ;)

Nattis!

Inga kommentarer: