lördag 4 oktober 2008

Träningsblogg?

Sitter här som en pösmunk och drömmer om en mer tränad kropp. Läser på Aftonbladet.se att man kan få anmäla sig till att träningsblogga på wendela.se det låter ju rätt skoj men jag har ju inte ens börjat träna ordentligt. Men finns kanske nån annan som vill testa på? kolla här så kanske du är träningsbloggare snart :D

Jag bloggar ju inte ens varje dag så det skulle bli en sjukt dålig träningsblogg för min del ;)
Andy är ju väldigt vältränad och tränar typ 5 dagar i veckan, han borde kunna få fart på mig.
Han fick faktiskt med mig på powerwalk i Hagaparken en kväll men jag har ont i fötterna och benhinnorna nu.
Måste skaffa bättre skor tror jag. Har ett par Reebok walkingskor men de passar tyvärr inte mina fötter har jag insett :(

Hmm nu känner jag mig lite mer motiverad till att börja träna :D Va kul!

Inga kommentarer: