lördag 4 oktober 2008

Nagellack



Har haft sjukt ont i huvudet idag. Började få det när jag var i Sickla Köpkvarter och skulle lämna igen jackorna jag köpte på H&M. Tråkigt för jag ville ha en shoppingdag för mig själv och mysa runt där. Men fick åka hem rätt fort.

Dock hann jag handla en söt t-shirt på Gina Tricot, en grön med en uggla på. Jag hittade även ett par trosor med flamingos på inne på Åhlens. Jag gillar flamingos :D

Jag har bakat bullar idag, lyckades göra snurror som mamma lärt mig när jag var liten.
Har även färgat håret och så sett på massa TV, en rätt bra dag.

Har även sorterat mina nagellack, använde Mavala nr 55 idag, tycker den är lite höstig rosa :D

Pratat en kortis med Andy oxå, saknar honom! Tur att vi ska ses imorgon :D
Funderar på att göra sticky buns, för jag vet att han vill ha såna.
Ska man vara en supersnäll flickvän?


Inga kommentarer: