söndag 19 oktober 2008

1:a uthyres!

Från och med början av december kommer jag hyra ut min lägenhet.
Är du intresserad kan du maila mig på denna adress: ledigetta@yahoo.se



Storlek: 30,2 kvm (Etta med litet kök)
Var: Nacka/Fisksätra, 20 minuter från Slussen med Saltsjöbanan. Finns badplats ca 5 minuter från lägenheten, mycket fina grönområden, nära till vattnet och köpcentrum som Forum Nacka och Sickla Köpkvarter.
Hyra: 3800 kr/månad + el
Hur: Lägenheten kommer hyras ut med hyresvärdens godkännande, deposition på 2 månadshyror ( första och sista hyran) lämnas innan inflyttning. 1 månads uppsägningstid. Lägenheten kommer hyras ut delvismöblerad (säng, sängbord, TV/DVD-spelare, köksbord + 2 stolar, frys, extramadrasse m m. I köket kommer viss porslin finnas kvar. Vill du inte använda mitt möblemang kommer tillgång till källarfårråd finnas. OBS! Soffan kommer inte finnas i lägenheten!

KRAV: Du ska kunna betala hyran utan problem och vara skötsam, samma regler som gäller för mig som hyresgäst gäller för dig.



För mer info, maila mig!

Inga kommentarer: