lördag 13 september 2008

Planer på ordning.

Jag måste få mer plats för kläder och annat som man inte vill ha framme hela tiden.
Funderar på att köpa en klädställning och snygga hängare, dock kommer allt man hänger där att synas.
Blir säkert dammigt oxå men jag har inte plats för fler plagg i mina garderober.


Behöver hänga endel kläder, vill helst inte lägga i låda.
Men vart ska den här ställningen stå? finns ju ingen plats.

Alernativet är nog att ta bort extramadrasserna under sängen och där fixa klädlådor.
Åh jag vill ju ha kläderna hängades. Fast samtidigt så är det där med sänglådor en väldigt bra idé.
Så nu måste jag hitta snygga stora lådor. Förslag på var man hittar det?
Vill inte ha plastlådor men det måste vara lock på lådorna.

Såhär blev min hatthylla i hallen.
Några av de converse jag använder mest får stå framme.
Resten har jag lagt ner i orginalkartongerna, och de står nedanför hyllan just nu.

Inga kommentarer: