tisdag 23 september 2008

god morgon.



åh jag är lite sugen på att sy en korsett.
Fast just nu känns det inte som att jag har tid med det.
Är rätt många som frågat den här senaste månaden om jag kan sy upp korsett åt dem
men tyvärr så har jag fått säga nej, tråkigt. Fast finns inte tiden så finns den inte.

Idag har jag sovmorgon, börjar kl 11 :D
Skönt att slippa vara där en hel dag, känner mig lite trött just nu.
Jobba sent är aldrig skoj, eller det var skoj när man jobbade med timlön för då gav ju mer i plånboken än vad tidigtskift gjorde. Nu har jag månadslön så det blir inte direkt någon skillnad och man jobbar några timmar mer den veckan. urkh!

Jag har sett en jacka på H&M som jag vill ha men såklart fanns den inte i min storlek där jag tittade.
Nä nu måste jag nog gå och äta frukost för magen kurrar. :)

Inga kommentarer: