lördag 6 september 2008

Fröken har varit duktig!

PUST!
Nu har jag varit riktigt duktig, har äntligen fått ner alla flyttkartonger som stod ovanpå garderoberna. Nu står det fina förvaringslådor där istället. Blev jättebra! :D Kan fota imorgon i dagsljus så kan ni få se.

Lådorna har jag fyndat på jobbet för nästan inga pengar alls, toppen!

Imorgon är det tvättdag men ska även baka en kladdkaka med antingen daim eller dumlekolor.
Sen mot kvällen ska jag hem till A och mysa lite. Båda två hade lyckats boka in tvätttid på söndag kl 13, rätt smart av oss ;)

Sitter och ser på min favvoserie Carnivale men har ju missat många avsnitt, måste fixa dem på dvd. Är helt klart värda att ha på dvd.

Har även städat ihop här idag, det ajg har kvar att göra är att skura golven och fixa med kökslådorna. Får bli imorgon för nu känner jag mig trött och slut!

Nu ska jag äta blåbär/hallonpaj :D

Inga kommentarer: