fredag 19 september 2008

försäkringskassan.

Hmm posten idag var inte så skoj men gjorde att jag tog tag i en grej jag borde gjort för ett tag sen.
Nu så väntar jag bara på att få höra om det går. Hade bostadsbidrag för ca 5 år sen och sen visade det sig att när man får jobb och lön så var det inte bra att jag hade haft lite bostadsbidrag i början av året. Så jag har haft en vilande skuld till försäkringskassan i många år och tydligen har de skickat en påminnelse till mig om denna i januari förra året men den har då inte jag fått. Nu vill de ha tillbaka sina pengar, det ska de få oxå. Har bett dem om en avbetalningsplan så hoppas de godtar den summa jag vill betala per månad. Ändå rätt skönt o bli av med den där skulden.

Annars så mår jag lite bättre idag, skönt att vara hemma och ta det lite lugnt :)

Ska nog vila lite till strax, lika bra att passa på :D

Inga kommentarer: