tisdag 9 september 2008

Är han död?

Är vaken tidigt fast jag borde ligga och sova ut. Har en granne som troligen inte är hemma eller så ligger han död där inne.. iaf så körde hans väckarklocka igång vid 6tiden. Det är en sån som väcker död (lr ja tydligen inte) ;) Jag vaknade iaf och sen kunde jag inte koppla bort det där ljudet. Det är ju inte ens lyhört här, så rätt störande att jag vaknade av det där ljudet.

Trodde att jag hade sovmorgon idag men det var ju imorgon :( ÅH jag som skulle hämta ut ett par skor o visa A sen ikväll. Aja får visa honom nästa vecka istället. Han ska åka iväg några dagar nu, kommer kännas lite märkligt att inte kunna träffa honom men samtidigt kul att få längta efter honom. I förrgår var jag hemma hos honom och vi låg o lyssnade på musik (jag hade gjort några blandskivor) och pratade. Så himla mysigt!

Igår shoppade jag en vattenkanna och tre ramar så nu kan min tattoo-vägg bli klar. Frågan är ju bara när jag kan spika lite. Kanske i helgen mitt på dagen så grannarna inte blir tokiga ;)

Nu ska jag se till att börja dagen med frukost.

Inga kommentarer: