torsdag 14 augusti 2008

Ordentlig var ordet.

Åh jag som vill visa ramarna jag fixade till igår, en av dem blev jättebra.
De är i lite lantlig romantiskstil. Men jag har ju inget batteri i kameran och laddaren är i Mockfjärd.
TYPISKT!

Idag ska jag se om jag kan printa ut några fina bilder.
Annars ska jag beställa några förstoringar på nätet.

Skulle ju städa här igår men jag fastnade i ljudbokens värld,
så idag får jag inte lyssna för då kommer jag bara ligga i sängen och vara onyttig.

Igår kväll fick jag the munches, dvs jag var så jäkla sugen på ngt och tyvärr var det bara kladdkaka med daim som föll mig i smaken. Hade en bit i frysen så jag tog fram den. FAN jag ska ju inte småäta hade jag tänkt mig. Så nu måste jag se till att äta en ordentlig frukost, ordentlig lunch, ordentlig middag och därimellan ordentliga mellanmål. Jag ska bli ordentlig ;)

Inga kommentarer: