tisdag 19 augusti 2008

ny kalender.



min nya kalender med särskrivning. :/

Fick min nya kalender idag, den är jättefint förutom särskrivningen.
Ska nog klistra över den för jag kommer störa mig på det.

Jobbade hårt idag på plocket sen blev det att sitta framför datorn och skriva skyltar.
Är väldigt trött på skyltar.
När jag gick runt i butiken och satte ut skyltar jag gjort hörde jag en äldre man säga till sina vänner
att vi var så fula somm inte satt ut pris, vi gjorde det för att lura kunden. Fy tusan vad jag ville slänga skyltarna i nyllet på gubbjäveln. Fatta hur lång tid det tar att skriva de där jäkla skyltarna, har ju hållit på med dem i 2 dagar nu!!!
Usch och fy för dummisar.

Är hemma idag och ska strax städa lite.
Lika bra att passa på när jag har tid.
Är rätt trött så det får bli en tidig kväll, det är slitigt att tvingas vakna kl 5 :/

hejra!

Inga kommentarer: