fredag 29 augusti 2008

min arm motarbetar mig.

Igår började min arm svullna upp och bli väldigt röd. bokade tid på vårdcentralen även fast jag inte tror att det är ngt farligt. men kände att eftersom det blir helg så kan det ju inte skada o kolla upp det. dock har svullnaden minskat över natten. men tänkte ändå gå dit o se vad de säger. Nille trodde att det var vätska som vandrade och så är det säkert.

Efter jobbet idag ska jag nog på Ink Bash med A. Skoj o kolla läget lite. :) Jobbar imorgon och det känns så himla surt. Vill ha helg och pyssla hemma.

Börjar jobbet kl 12 idag eftersom jag bokade tiden på vårdcentralen, men jag hade kampanj hela dagen så det gjorde inte så mkt. Ska väl strax fixa frukost, kanske lyxa till det lite såhär på morgonkvisten :D

Igår fyndade jag på jobbet, köpte en hackman-stekpanna för 75 kr och 2 st vita stora fövaringslådor + 4 små för 45 kr. Nu kan det bli lite ordning och reda här hemma :D

Ska köpa en fin skrivbok att ha som receptbok, har endel recept som bara ligger o skräpar. Lika bra att sätta in dem i en bok så man vet var de är.

Inga kommentarer: