onsdag 27 augusti 2008

lyckorus

Idag kl 12 stod jag utanför Salvation tattoo och väntade på att de skulle öppna.
Väl inne så visade Nille palmen han ritat åt mig så det blev så att vi gjorde den först.
Så de gamla blommorna jag skulle göra om blev inte klara men har bokat en ny tid för dem,
plus att jag har en tid för att göra en grym tatuering på benet. Vilken lycka!

Har plast på armen än så det får bil en bild senare i kväll. Är rätt mör men det gör ju inget.

Igår var jag o fikade med S, det var supertrevligt :) Sen åkte jag hem till min darling och även om jag var lite trött så var det ju jättekul att vara där o mysa lite. Fast som vanligt blev vi övertrötta och barnsliga när vi skulle sova, fast vi måste ha somnat helt plötsligt för jag minns inte riktigt att vi somnat o sådär. Drömde konstiga drömmar och gymkort och jobbet. Bläää!

Inga kommentarer: