söndag 17 augusti 2008

dejt & avslut

Sådär då har jag fått i mig lite potatis. Tänkte berätta lite mer om helgen.
Lite svårt att välja ord för jag känner att det här var något bra och jag vill hålla
det privat men lite kan jag ju berätta :)

Vi träffades och gick hem till honom för att äta mat och sen se på film.
Det  dracks vin och pratades i några timmar sen blev det jättegod mat och så mer prat och sen film.
Filmen var ju 3 timmar lång så klockan blev sent. Nästa dag så gick vi till kungsholmen och gick ner till
vattnet. Jätteskönt att komma ut och röra lite på sig. Såg även en butik som rear ut converse, måste nog åka dit imorgon efter jobbet och köpa några par.. De hade rea på ett par som jag tänkt köpa :D Tillbaka till dejten.. det lagades mer mat och vi såg på några avsnitt av Carlifonication, så himla bra serie.. jag är fast! Vi hade även en picknick i hagaparken och mer Carlifonication.

Idag så blev det frukost och Carlifonication och sen OS på TV, sen var det dax att åka hem även om det var lite svårt att slita sig ;) Väl hemma så har jag bara lagat mat och satt på mig bysbyxorna. Skönt att sitta i soffan och mentalt förbereda sig på att imorgon är det tillbaka till verkligheten. Men det blir med ett leende på läpparna!

Inga kommentarer: