torsdag 7 augusti 2008

Åk hem o hacka hö ;)

Fick den här "fina" kommentaren på mitt inlägg om 080808.

Gubben  om Sthlms-dagen:
Va? Stockholmare? Jag som alltid trott att 08:a var beteckning på personer med en allvarlig mental störning... där ser man hur fel det kan bli!


Rätt komiskt att en av alla de som uppenbaraligen inte kan acceptera andra människor och deras sätt att vara hittar till min blogg och vräker ur sig något som han förmodligen ser som mycket roligt.

Tyvärr gör det att han  verkar vara inskränkt, missunnsam och tragisk individ. Han göder fördomarna kring bönder vs nollåttor vilket jag tycker är enormt tragiskt och inte kul för fem öre. Dax att se till individerna och inte spä på gamla idiotiska fördommar?

Angående rubriken så fick jag höra detta av en jättefull tjej för ca 4-5 år sedan.

Ps. Jag är från Dalarna. Ds.

Inga kommentarer: