söndag 1 juni 2008

Solbada


Träbåt som ligger o vilar i Fisksätra


Imorse vaknade jag redan vid halvåtta, det var varmt i rummet och jag insåg att jag somnat med kläderna på. Låg o läste ovanpå täcket igår och måste ha somnat :) Tog tag i dagen och pysslade lite hemma sen när klockan var vid tio drog jag till stranden här i Fiskis, jo tänka sig det finns en badplats här :) Låg och läste och lapade sol, kanske för länge ser ut som bröstet tog illa vid sig ;) Fast inte sådär så det gör ont iaf. Har fått massor av fina fräknar :D



När jag hade varit i solen i två timmar så tänkte jag att det nog fick vara bra med sol idag. Gick hem och fixade iordning mig för en shopping tur till Sickla Köpkvarter. Tanken var att köpa en bikini men mina bröst är för stora för de jag vill ha :( Så blev bara ett par bikinitrosor. Nu behöver jag två bikinitoppar, en brun och en mörkblå.


solbada

Inga kommentarer: