måndag 30 juni 2008

morgonstund

Oj vad jag sov inatt, slocknade vid halvtiotiden eller vad klockan nu var. Men verkligen skönt att sova jättemycket. Tyvärr vaknade jag tjugo i fem imorse men det gick att somna om. Nu ska jag strax fixa frukost, skönt att ha god tid på sig.

Idag är det jobb 9:45-19:15 som gäller, lär vara som en död sill sen efter jobbet. Men är ju ledig imorgon så då kan jag sova ut ordentligt :)

Min dejt igår var som sagt jättetrevlig men tror i ärlighetens namn att vi inte kommer ses nå mer. Fast skulle vara väldigt trevligt att göra det men kändes ändå som att det blev ett avslut där innan han åkte hem. Jätteskön kille med vettiga idéer. Plus i kanten för honom. Verkligen svårt det där med dejtande och vad som ska hända, tycker att det är ganska jobbigt faktiskt. Är lättare att inte dejta och slippa alla funderingar och oro. Fast då kan man ju missa underbara människor. svårt!

Dax att börja dagen!

Inga kommentarer: