lördag 28 juni 2008

Längtan gör sig påmind



Forever 21


Forever 21


forever 21



Ja det skulle vara trevligt att kunna spendera hela lönen på fina klänningar men det är väl inte så himla smart ;) Jag måste ju köpa converse för pengarna ;) haha. Vakande vid kl 8:30 och oj va skön att få sova ut. Satt och såg på gamla filmer igår och drack lite rosé men har inte hittat det där jättegoda rosévinet än.

Idag ska jag först städa ihop lite sen sy en ubkorsett jag tänkt göra länge. Kanske baka något kul eller bara ligga på sängen och mysa. Har en hög med böcker här hemma bland annat Camilla Läckbergs nya bok, Sjöjungfrun. Jag ska dock spara den boken till min semester. Det kommer bli så underbart att kunna mysa med massor av böcker, länge sen jag kunde göra något sånt. När man var student eller liten gick det ju ann men de senaste åren har jag alltid jobbat hela sommarn. I år är ju första året med betald semester, 4 veckors lyx som dessutom avslutas med två grymma tatueringar hos Nille på Salvation Tattoo. Jag lääängtar!

Inga kommentarer: