onsdag 18 juni 2008

kedjebrev

Får lite då och då kedjebrev från mamma och moster. Idag fick jag ett från mamma som var rätt skoj.
Man skulle skriva siffrorna 1-11 och sen efter dessa var det olika gerjer man skulle skriva.
Sen så kom "svaret" på det man gjort. Tex rad 1 är en person som du hatar osv.. (nu stod det inte så men ni fattar)
Det var rätt skoj för på en rad så skrev jag mamma och det skulle vara den som  jag bryr mig mest om och det stämmer ju :D Sen skrev jag N's namn på en annan rad och det skulle vara nån jag tycker om men inte förstår mig på.. rätt igen ;)

Tycker sånt här är kul, kanske för att jag läst psykologi och det finns massor av liknande test inom psykologin.
Kul var det iaf.. och bara så ni vet så älskar jag någon som heter Johan och som lyssnar på Tyske Ludder.. hmm ;)

Nu ska jag nog gå och lägga mig, sängen är verkligen skön just nu :D

Inga kommentarer: