lördag 14 juni 2008

jordgubbar, foton & gamla minnen


lite helglyx

Jag var så sugen på något så jag tog och fixade till jordgubbar doppade i choklad.
Det var gott! :D

Har även pysslat med korsetter och fått min scanner att fungera, så nu har jag scannat några gamla kort.
Rätt kul att titta på gamla kort för då minns man plötsligt allt möjligt.
Ett kort var från 1992 och jag minns så tydligt att jag kände mig så tjock men var uppenbarligen inte det. Läskigt!
Måste bestämma vilka kort jag ska ha på min fotovägg.
Svårt att välja några få.

Oj blev helt trött, ska nog ta och gå ner till förrådet och sen laga sen lunch. Sen blir det nog vila lite för min del. Petter och hans kompis har varit här och lämnat lite grejer, får hoppas att de hittar hem hit  i natt ;)


En av bilderna jag scannade in.

Inga kommentarer: