tisdag 10 juni 2008

gravidchock!

Har ätit något idag som gör att min mage är helt uppsvullen, jag ser höggravid ut :( jag behöver inte se mer tjock ut än vad jag är :/ Har ju bara ätit jordgubbsdrinken, räksallad och en yoghurtglass. Hmm vet inte vad det kan vara eventuellt dressingen till salladen.. ska nog äta mer jordgubbsdrink snart :D det är gott och bättre än godis iaf. =)

Var jättetrevligt att shoppa med emmy men jag hittade inget. Emmy provade en klänning som innan hon provade den såg fin ut men när hon fick på sig den blev den jättefin, sånt är kul :D

Jag har letat efter tubklänning från Gina Tricot som är slutsåld vad jag kan förstå men hittat den på tradera nu :D SKA ha den så det kan bli dyrt det här..

Vill hitta linnen och shorts, någon som har tips på bra ställen att leta på?

Nu ska jag tvätta håret och dricka drink :D

Inga kommentarer: