lördag 28 juni 2008

En dag i sängen.




Lördagsfrilla.
Känns inte som jag gjort så mycket idag men har ju faktiskt sytt en korsett. Sen har jag snackat på msn och det är ju alltid kul. Fick musiktips och det var verkligen lyckat. Sitter här och myser nu. Kanske skulle ha tackat ja till besöket ändå men samtidigt så orkar jag inte vara social och då skulle det ju bli så fel. Vill inte att det ska bli fel. Det har jag varit med om lite för många gånger nu. Så hade jag ju bestämt mig för att vara osocial heeela helgen :D

Har provat lite kläder och just nu testar jag frillor. Roligt att ta självporträtt.
Innan så åskade det jättemycket här och oj så mysigt det var. Det regnade även och hela den grejen är så himla mysig tycker jag. Jag blir glad av åska, hur sjukt är inte det?

"I don't want to get over you.
I guess I could take a sleeping pill and sleep at will and not have to go through what I go through.
I guess I should take Prozac, right, and just smile all night at somebody new,
Somebody not too bright but sweet and kind who would try to get you off my mind. .."
*Magnetic Fields - I don't want to get over you.*

Inga kommentarer: