lördag 14 juni 2008

dripp dropp dripp dropp

Usch vilket trist väder ute, men det är ju rätt skönt att då vara inne och pyssla. Jag ska sätta mig och sy snart, finns så mycket jag vill sy men blir aldrig av. Men nu jäklar ska jag sy lite. Har inte blivit något bakande än men det kommer det kommer ;)

Försökte ringa mamma idag men ingen svarar där, inte på mobilen heller *typiskt* skulle gissa på att de är i Tansen och fixar i sommarstugan. Måste ju vara klart nu på fredag då vi ska vara där och fira midsommar. Jag kommer dock inte sova över där tror jag. Har lite ångest över att inte ha vanlig toalett. Mulltoa känns läskigt..

Nästa vecka jobbar jag bara 3 heldagar och 1 halvdag, fy tusan va skönt :D

Hoppas det inte regnar lika mycket vid universitet, min bror är ju på where the action is och inte kul att lyssna på band i spöregn.

Det är några som hejjar på spanien här i fiskis, svikare!!! ;) hahaha. Varje gång det händer något tex blir mål så skriker folk som galningar. Behöver inte ens se på matchen ju ;)




Inga kommentarer: