måndag 9 juni 2008

dålig stil x 2

På lördags kvällen var det dax för klassfest, m och jag var laddade. Det blev dock ett fett antiklimax, av ca 60 personer så kom 8 st. Det kändes så tråkigt att många inte kom. Men vi som var där hade det trevligt. Jag kom hem i tid och somnade på direkten.

Det blev morgon och solen var åter varm och inbjudande, la mig o solade i några timmar sen blev det för varmt. Vi skulle grilla burgare till lunch och sen åka till tansen igen. Mamma hade bakat en jättegod sockerkaka, det var myspysigt att sitta i trädgården vid sommarstugan och fika. Längtar till i sommar när man kan bada och sola där :)

När tåget kommer till djurås 19.28 inser jag att min vagn inte finns.. bra! men jag tar en plats som jag har turen att få behålla hela resan. skönt. så nu ligger jag i sängen och måste sova eftersom kl kommer ringa vid 5:15 imorgon.

Nattis!

Inga kommentarer: