söndag 18 maj 2008

Snökaos & gult


Gult är dagens färg.

Tänk va lätt det är att spendera dagen i sängen, jag har inte gjort speciellt mycket idag. Men rätt nöjd med det jag gjort. Har en sak till att göra idag och det är att laga en supergod middag :D Men den får vänta några timmar för jag moffade chips nyss  :P

Jag längtar så enormt mycket efter semester, synd bara att det är 10 veckor kvar innan jag får mina 4 veckor. Hoppas att det blir en varm sommar, igår snöade det i Mockfjärd. Japp det är sant!!!! Min mormor och morfar var vid sitt sommarställe och skulle till sjukhuset för morfar hade en tid där men de kom inte därifrån för det var så mycket snö. Så de fick ringa och avboka tiden. Helt sickt!  Ja har ju tänkt vara i Dalarna en hel del i sommar så det får gärna vara soligt och varmt vecka 30-34, åkej vädergudarna har ni fattat det nu???


Inga kommentarer: