onsdag 21 maj 2008

Love hurts!



Idag hade jag lite ont i hjärtat, det bara kom över mig. Kom på igår att det var 1 månad sen vi gjorde slut, känns som det var längre sen.. Konstigt det där, trodde jag var helt o hållet över honom men tydligen kunde det sticka till i hjärtat lite iaf. Fast nu så känns allt bra igen. Lika bra att hålla sig borta från kärleken, den är bara krånglig ju. Jag orkar inte med krångel. Fast är det på riktigt kanske det känns underbart.. kärleken alltså inte krånglet.

Jag gillar inte de här veckorna när jag jobbar till kl 19:15, kommer hem kvart i nio på kvällen och orkar inte göra ngt alls då. Inte bra!!!

Idag blev det bestämt att på lördag ska jag umgås med Pelle o hans sambo. Det ska bli mycket trevligt :D

Jag vill gå på bio!!! så är du en (rockabilly)hunk med lite (eller mkt) tattoos som känner för att bjuda lilla mig på bio hör av dig :P hehe

På tal om tatueringar så har jag sånt sjukt sug efter att göra en liten runt handleden, kanske måste hitta nån som kan göra den åt mig snart.. ska ju annars tatuera mig den 27:e augusti hos Nille på Salvation Tattoo. shit det kommer bli grymma tattoos då :D

S på jobbet hade värsta grejen hon skulle göra hemma, hur snyggt som helst. blev så sugen på att fixa hemma jag med. så nu måste jag till Kreatima och kolla efter tapeter. Ska klä om en byra och dekorera mina garderober. :D

Imorse var det som vanligt fel på saltsjöbanan (alltid mellan henriksdal och slussen) så jag kom försent till jobbet och kände mig helt förvirrad när jag kom dit. Tror jag haft lite feber idag för ett tag kändes det inte bra alls. Isch! Men nu känns det väl ok. Halsen kittlar hela tiden och jag har träningsvärk i magen av allt hostande.

Ska försöka hitta något ätbart här hemma nu.

Inga kommentarer: