onsdag 28 maj 2008

jädra snorungar!


Energi?


Tröttheten i kroppen finns kvar, var värrre idag :(
Längtar så mycket efter helgen. Hoppas det blir sol, då ska jag sitta ute och läsa hela helgen :D

Överlevde dagen iaf och när jag var påväg hem så blev tåget stående innan Henriksdal i 20 minuter, det var inte så kul men jag somnade till lite så det kändes inte så värst jobbigt. Var polisen som stoppade trafiken för det hade varit några snorungar på spåret, vi åkte förbi dem precis efter slussen. Jag tycker inte om snorungar!

Nu sitter jag hemma och funderar på olika inredningsidéer. Måste få fint här hemma :) Imorgon ska jag nog åka till Kreatima efter jobbet och kolla efter tapet.

Fick upp en till "tavla" idag, jädra betongvägg att vara envis, den vill inte att det ska gå att sätta upp något.
Har några till tattoo-inspirerade bilder som ska upp bredvid, får se hur det går.

Inga kommentarer: