torsdag 22 maj 2008

Bostadsjakt



Varje morgon så kollar jag min hyresvärds hemsida i förhoppningen att de ska ha en liten lägenhet åt mig i tex sköndal. Men än så länge har de inte haft nån, står på kö till en 2:a i sköndal i den kommunala kön men lär ju inte få den :/ Jag vill flytta NU!!!! Hade jag haft fast jobb så kunde man kanske köpa sig en lya men nu jobbar jag än så länge på vik. Får se hur det ser ut i höst.

Sitter i sängen och surfar men måste nog gå upp snart och börja dagen, blev väckt av att gräsmattan blir klippt här utanför. Det låter för djävligt!! Fast det känns lite somrigt :) Är för övrigt helt dagvild, känns som lördag i min kropp men vet ju att det tyvärr bara är torsdag. SEGT!

Börjar bli rätt snuvig nu, hostan är inte lika jobbig men då ska man gå runt o vara röd om nosen istället. Ja idag är jag gnällig!

Inga kommentarer: