måndag 14 april 2008

börjar det vända? ja kan man tänka sig!

Idag vaknade jag och ville så gärna vara hemma och bara sova sova.
Men gick upp och åkte till jobbet. Väl där drack jag lite yoghurt och så var jobbet igång.
Är jobbig stämning på jobbet just nu, känns lite som att det inte kommer gå att lösa. Men hoppas verkligen det, för just nu vill jag ibland inte ens gå dit och så har det inte känts tidigare. Jag gillar inte bråk!

Igår kände jag mig jättenere och det är inte över än men det känns lite bättre just nu iaf. Kanske för att solen visat sig. Sitter dock hemma och orkar inte röra mig. Har fått ett stort brev att hämta på posten, avsändaren är ett ex från uppsalatiden. Undra vad han hittat i gömmorna nu då.. Vi bodde ju ihop i Uppsala, shit det känns som evigheter sen, nästan som om det inte hänt. iofs var det 7 år sen vi gjorde slut.. lr kanske tillochmed 8 år sen.. Nä nu känner jag mig gammal oxå ;)

Men iaf så orkar jag inte hämta det idag, så får väl göra det imorgon då jag är ledig *WOHO* :D Det ska bli så skönt att slippa gå upp kl 5 :)

Kanske ska ta och duscha hett nu för nu är det kallt här :/ sen ligga i sängen och vila lite, kanske läsa lite...

♥ Japp nu har det vänt, det har varit några jobbiga dagar men nu känns det bra igen. Så skönt, jag hatar mina hormoner som bråkar med mig. Men nu ska de väl låta mig vara i fred ett tag.

Beställde gardiner på nätet för ett tag sen, insåg att jag inte kommer orka sy själv. Hoppas de kommer passa här hemma, egentligen vill jag ha lätta bomullsgardiner i nån ljus färg men hittar inte såna.

Ja just jag, tjänsten jag sökte fick jag inte :/ Fast jag vet att jag får en bara en viss person säger upp sig.
Det känns ju bra :) Jobbar ju för honom nu så jag är ju inte utan jobb eller så men vill gärna ha en "fast" heltid. Då har man sitt på det torra iaf. :D Trivs ju väldigt bra på jobbet (lr ja i normala fall) och vill verkligen jobba kvar där och även flytta närmare jobbet. Bara o kämpa på :D

Inga kommentarer: