söndag 2 mars 2008

Rocket Room + Live & Jive

Helgen har varit toppen förutom regnet och skor som läcker på lördagen. Men det hela blev bättre på kvällen.
På fredagen var vi på Rocket Room och det var super, Lil' Gizzelle sjöng och shit hon är grym!!!

På lördagen åkte vi till Katrineholm och gick på Live & Jive, skitjobbigt att åka dit för jag mådde pyton men väl där så var det jättekul. Men man var ju rätt trött när bussen hem gick vid 2:15, jag somnade direkt och vaknade när söt kollade till mig då och då. Han var vår reseledare och höll koll på alla :). Vaknade till när vi var utanför Västberga och tja sen var det dax att hoppa av i skanstull, sen taxi till gubbis. Sova en massa och fy tusan va skönt det var!!!!

Nu sitter jag i soffan och klurar på vad för present niklas ska få när han fyller år. Har inga bra idéer alls just nu.. :(

Hmm måste fixa så jag får tillgång till filmerna jag tog på Lil' Gizzelle i fredags.. finns på niklas dator just nu, aja det får fixas senare.. Nu ska jag kolla upp hur jag jobbar i veckan och se klart på  "Vi som överlevde Rågsved".

Inga kommentarer: