söndag 9 mars 2008

centralbadet

Idag träffades Emmy o jag kl 09:00 på Centralbadet, vi gick ner och skulle få handdukar o sånt då började det knasiga. Tjejen i kassan kunde först inte hitta vår bokning men sen verakde det som vi fanns iaf. Emmy betalade en massa pengar och vi gick för att byta om.

Väl ombytta gick vi upp till terassen och väntade på att få "Optimal ansiktsbehandling" Men när klockan var 09:40 började vi undra varför vi aldrig blev uppropade. Så Emmy frågade en tjej och då visade det sig att vi inte alls var inbokade idag utan den 30:e Mars. Hur det nu gått till vet vi inte men iaf så hade de ju gjort fel. En ansvarig för receptionen sa att vi skulle bli kompenserade och att vi tyvärr bara kunde få bada och basta idag..

Så vi tänkte åkej vi får väl bada bubbelpool och sådär sen gå på stan o äta lunch men när vi vid kl 10:15 sitter i bubbelpoolen så kommer samma kvinna igen och säger att vi kan få en thaimassage och en ansiktsbehandling kl 12. Så vi tog det, jag fick ansiktsbehandlingen och emmy massagen. Det var skönt och jag fick höra av tjejen som gjorde min behandling att jag hade så mjuk och skön hy.. hon sa typ att den var så skön att ta på.. Snällt sagt men lät lite konstigt..

Innan det så bjöd Emmy på nyttig lunch, var riktigt gott men något dyrt. Sen gick vi mot t-centralen och åkte hem. Är helt slut. Fick munsår dessutom.. jädra bastu-badande..

Ska ta och lägga mig och vila nu, det här var ju jättejobbigt men skönt :D

Inga kommentarer: