lördag 8 mars 2008

Bio med darling

image248

Igår var vi på bio och såg No country for old men, mkt sevärd film tycker jag. Fick höra efter filmen att han som spelar the bad guy, Anton, är en hunk-skådis i spansktalande länder.. tja man kan ju kanske förstå om man ser hur han brukar se ut, inte lika läskig som i filmen...

image249

Han fick ju pris på oscarsgalan men klagade på att han fått en så ful frilla i filmen, haha ja man kan ju inte säga något annat! Iaf så var filmen mycket rå och läskig om man inte gillar våld och blod samt onda människor.
Slutet är ju lite konstigt eller egentligen inte.. ja om du sett den så förstår du nog vad jag menar.

Lagade pizza idag igen, gjorde det igår oxå.. blir bättre hemma hos mig i vanligt elugn har jag konstaterat nu.

Imorgon ska jag och Emmy på centralbadet och lyxa :D Så kl 9.00 ska vi ses, tidigt för att vara söndag tycker jag men det kommer ju bli skönt när man är där. Vi ska få ansiktsbehandling och så ska vi bada bubbelpool o grejer. Värsta bästisdagen med andra ord :D Fick ju det här presentpaketet av Emmy när jag fyllde 30 år, http://www.centralbadet.se/roach/Kansla__570_kr.do?pageId=89

Vi har valt att få Optimal ansiktsbehandling, så hoppas det är grejt nu då :D


Nu är det nog dax för att hoppa in i duschen och sen ska jag sitta i soffan och mysa lite. Jobbade idag och det var så lugnt att det kändes tråkigt att vara där. Men jag har det ändå rätt bra som får ha "golvet" hela dagen och kan gå runt i hela butiken. Men eftersom det inte var så många kunder blev det inte så stökigt så tja dagen har känts lååång.

Har för övrigt kommit på en present till Niklas nu, tror han kommer tycka den är kul :D

Måste höra om mamma o pappa kan sponsra mig med en tågbiljett hem över påsk, vore ju trevligt o komma dit då.

nää dusch nu.




Inga kommentarer: