söndag 24 februari 2008

Gammal ångest och svårt att välja

image237



Det här var mitt första "ångestprojekt", började sy tyllkjolar och sen ville fler och fler ha dem. Blev så att jag sydde o sydde och hade knappt någon ledig tid, det här känns ju igen lite senare i mitt liv. ;) Min bästa vän och jag har alltid haft hobbies som generaerat pengar. Hon har ju eget företag nu, Studio Emmy, och jobbar med sin hobby. Kolla in hennes hemsida om du är sugen på nytt hår.

image242
Emmy har satt i grönt hår på mig


Idag sitter jag hemma och försöker motivera mig till att gå ut men det är inte alls fint väder här idag :( Har några böcker som jag funderar på att läsa men svårt att välja vilken jag ska börja med. Tror det kommer bli "Den du inte ser" av Mari Jungstedt men är även sugen på "Midvinterblod" av Mons Kallentoft. Har även beställt en hög med böcker fråm bokus. Har tänkt bli en bokmal igen, förr slukade jag ca 4-5 böcker i månaden nu är jag glad om jag läser en om året.. Man ska kanske gå med i en bokklubb? Fast det känns så 80-tal ;)

Idag ska min bror Petter komma hit, antar att han kommer ikväll. så jag hinner plocka ihop lite här innan han dyker upp med min efterlängtade frys :D Jisses va kul o kunna baka en amssa och frysa in eller laga mat och göra matlådor, lyxigt värre :D

Nä ska ta och göra något nu.

Inga kommentarer: