lördag 23 februari 2008

Fisksätra är både hemskt och vackert.


image234



Idag så skulle jag ut och gå i solen, jag var dock lite bekväm och stannade inne rätt länge men sen helt plötsligt gick jag ut och tog kameran med mig. Tänkte att det kan vara kul att se lite olika sidor av Fisksätra. Det är ju "finare" villaområden runtomkring höghuskomplexet fisksätra och miljön är så fin även nu när det mest är grått.

Jag började min promenad med att boka tvättid till imorgon förmiddag, så skönt att hålla efter så det inte blir en sån där superstor tvätt. Sen så gick jag upp för min gata och runt fisksätra och när jag kom till kyrkan så gick jag in på Fisksätra allé där finns lite konstiga konstverk som jag fotade.

image235




Sen kom jag på att ja jag går ut på Fisksätraholmen för där finns en badplats och lite skog. Det var så underbart där, vattnet kluckade så underbart!!! Längtar efter sol och sommar nu. Sen gick jag lite i skogen där och vidare och tittade på naturen. så himla skönt.

image236
se filmklippet från stranden här.


Efter ett tag vände jag stegen hemmåt men först gick jag in på ICA och handlade lite grejs, och nu är jag hemma och håller på att ladda upp bilder från min promenad. Så vill du se fler bilder går du in på min fotosida.

Inga kommentarer: