tisdag 22 januari 2008

slappna av

image198
jag är så fin ;)


Idag gick jag hela dagen på jobbet och längtade hem och nu när jag är hemma känns det inte så som jag tänkte hela dagen ;) Har duschat och ska äta en kvällsmacka sen blir det väl sängen. Snöade ju lite idag men jag vill ha mkt snö så det bli ljust ute. Är lite mysigt när det snöar stora flingor :D

Den 1 Februari åker jag till Mockfjärd :D Mina två yngsta brollor fyller 17 och 20. Så det blir att åka hem o fira dem lite. Sjuksyrran har praktik då och helgtjänst så det passar ju bra :D Trist att han har massor av kvällar på schemat, när ska man få träffa sötingen då? :O

Den här veckan på jobbet så jobbar jag sent vilket innebär att jag kan sova till 8.15 och hinna till jobbet till kvart i tio. Väldigt skönt! Men det är inte lika roligt att jobba till kl 19:15. Just nu innan lön så är det ju inte alls lika många som shoppar och då har vi ju inte lika mkt att göra. Jag har dessutom ingen kampanj på schemat så jag känner mig lite borta. Men snart är det väl dax att planera nästa kampanj :D

Tror jag måste köpa nya Harry Potter filmen och ta med till Mockis :) Har ju inte sett den än.. ingen som vill se den med mig.. Längtar till helgen nu, måste ta och sy lite sen ska jag försöka att ta det lugnt.

Förresten den 1 februari är det 1 år sen jag började jobba på CO i Farsta, det ska firas med tårta :D

Nu måste jag se på ett avsnitt av House o äta ngt.
Bajbaj.

Inga kommentarer: