lördag 23 april 2011

en härlig dag

Idag började dagen med bäbismys och sen blev det promenad till liljeholmen. Vi har ju besök från Göteborg här så vi passar på att låta dem ta Sixten så mycket som de vill. Tror Sixten gillar sin faster :-) efter att jag hade spenderat en mindre förmögenhet på amningsbh gick vi och handlade lunch som vi tog med oss till liljeholmskajen och avnjöt i solen. Verkligen varit underbart väder idag :-). Har även lagat mat här hemma och gjort en god pannacotta med smak av kaffe och honung. Nästa gång ska jag nog göra på gräddfil så det blir lite mindre mastigt. Nu ska jag slappa och sen passa på att sova när Sixten sover :-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

Viola Vamp sa...

Ah, tänkte när jag såg bilden (innan jag läst texten) att området kändes bekant! :)

Sååå söt bild på dina killar i nedan inlägg.

SV: Ja, läs boken, superbra på ett otäckt vis!

Kram och ha en fortsatt trevlig påsk!

Pernilla sa...

Å faster gillar sixten:) Det har varit en jätte härlig helg! Din mat å pannacotta var mkt gott! Kraam!