fredag 28 januari 2011

I väntan på ett mirakel.


Åh kan nte mitt hår bli sådär långt igen, fort som bara den!

I väntan på att hårväxten ska explodera så har jag idag inte alls vilat som jag trodde att jag skulle göra. Visst jag låg kvar i sängen lite längre än vanligt innan jag gick upp och åt frukost. Men sen har det varit full fart här.

  • polerat mosaiken i köket
  • städat lägenheten
  • dammat av blommorna
  • handlat mat
  • tvättat
  • lagat lunch, som dessutom räcker till 2 st luncher till.
Känns skönt att ta helg när man fixat lite här hemma :)
Så fort jag sätter mig ner så börjar Sixten att böka runt, han gillar nog när jag är igång, lär ju guppa en del då. Säkert super mysigt :)


3 kommentarer:

Mamma sa...

Gud va lik Sofia Wistrand eller va hon heter du va på den här bilden.
Hoppas att allt är bra med er och magen. Vilka fina kort vi fick på dig och Andreas. Anita blev avis så du kanske måste skicka henne en bild.

Kramisar mamma

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

jasså blev hon det, ja får väl ta o göra det :) Nån mer som vill ha?

lady thirty sa...

du passar så bra i alla möjliga frisyrer :D

hoppas att ni får en myspysig helg!
kram