söndag 1 februari 2009

Utmanad av Therror

Jag har blivit utmanad!

Denna utmaning går ut på att man först och främst skall länka den personen man fått utmaningen av:
http://hanky.se/Therror/

Sen ska man skriva sju sanningar om sig själv:

♥ jag gillar att bestämma saker o ting på jobbet sen påstår jag att jag inte vill det hemma
men i ärlighetens namn så stämmer det nog inte så bra ;)

♥ är äldst av 5 syskon, vi har samma mamma o pappa.
Mina syskon är Nichlas (fyller 30 i år), Petter (fyller 27 i år), Lunis (fyller 21 om 4 dagar)
och Oliwer (fyller 18 idag!), en stor o lycklig familj :D

♥ är med i viktväktarna och ska gå ner ca 13 kg, har aldrig vägt så mkt som jag gör nu :(

♥ är besatt av tatueringar och vill ha fler :D Ska o tatuera ena armen på fredag :D

♥ har planerat livet några år framåt lite smått med min sambo Andy,
vårt framtida barn har redan ett namn =) vi vet att vi troligen kommer flytta
från sthlm o testa o bo i ev göteborg men när det blir vet vi inte..

♥ gillar att baka, laga mat och sy. Vill kunna sy kläder bättre.
Är ju en fena på att sy korsetter men har tröttnat på det lite..

♥ att vara ensam är helt underbart så länge man slipper vara det på heltid.
Tycker det är underbart att få vara själv och inte behöva prata eller lyssna på något
men så helt plötsligt blir jag sällskapssjuk och då är det bra att det finns en Andy i mitt liv :D

Jag utmanar följande:
Ullis
Malin
Elin

Inga kommentarer: