söndag 5 oktober 2008

Söndagsfrukost

Vaknade tidigt imorse men somnade om och gick upp lite efter kl 10.
Tänkte att jag ska ändra mina vanor och lika bra att köra igång direkt.
Så min hääärliga söndagsfrukost bestod av havregrynsgröt med aprikoser i och äpppelmos o mjölk.
Till det åt jag en halv havreknäcke med messmör.
De som känner mig väl vet att jag har alltid hatat havregrynsgröt men nu helt plötsligt går det att äta.
Mkt märkligt!

Idag hoppas jag på att Andy inte är för bakis för vi ska ju hänga är tanken.
Han var ut med sina vänner igår och skickade några söta sms, det gjorde ju att jag saknade honom mer.

Min plan för morgonen är att rensa ur min garderob, har massor av kläder jag aldrig använder och ja jag har ju inte plats för så mkt. Skönt att få koll över vad man har och över vad man behöver.

Vet redan nu att jag behöver:
♥ trikåkjolar
♥ leggings
♥ stickade tröjor/cardigans

Ska skriva en ny lista bara jag kollat igenom garderoben :D

Inga kommentarer: