söndag 2 december 2007

Junibacken

Igår hade alla clas ohlson-butiker i sthlm julfest på junibacken.
Känns inte som att jag vill gå på fler såna iaf.

Jag och sjuksyrran kom rätt tidigt och efter ett tag träffade vi på några från "vår" butik, vi åt mat. Tyvärr var det ytterst få som fick sittplats så det blev att äta stående, vilket kändes väldigt B. Men maten var god iaf. :)

Eftersom jag är sjuk så blir jag så himla trött fort, så när vi hade åkte hem vid elva tiden så somnade jag rätt fort.
Vaknade imorse och hade ont i nacken :( vet inte alls hur det gått till men ont gör det iaf.
Ska ta och duscha varmt strax o se om det blir bättre :)

Sen ska jag sy.. som vanligt..


Har sytt lite nu men nu så måste jag vänta på lite material som jag beställt och inte fått än. Stackars människa som beställt korsetten o får vänta.. fast så sen är jag inte.. har väl gått 5 veckor nu och det brukar ta ungefär så lång tid .. bara materialet kommer imorgon så jag kan bli klar med den.. sen ska jag inte sy nå fler korsetter på beställning. Har inte tid har jag fått inse :/


Har hunnit göra lunchlådor och efterrätt idag :) Gjorde en god fruktsallad med vaniljvisp. MUMMA!
Är nog dax att laga nån mat igen snart, känner mig småhungrig.. kan iofs vara att jag är törstig..

Längtar efter en ledig dag, sådär mitt i veckan men vet att ajg inte har några lediga dagar än på ett tag. Ska ju jobba i helgen som kommer så först den 12:e har jag en ledig vardag.. När ska jag hinna tvätta då? :/



Inga kommentarer: