fredag 13 juli 2007

BLÄ!

image92

Usch, jag känner mig så himla off idag. Troligen hormonerna som bråkar för jag pendlar mkt i hur jag känner mig ibland  vill jag bara ligga o böla och så ibland känns det rätt ok. Jag längtar efter lite längre ledighet men det kan jag ju glömma eftersom jag redan haft mina 5 dagars betald semester. Ska försöka att varaledig i slutet av augusti men får väl se hur det blir.

image94 image95
Bakade idag men det är tydligen inte min grej längre. Drömmarna blev platta och chokladkakorna som små kratrar, fast de är jättegoda iaf =) Det är rätt soft att gå runt i myskläder hela dagen. Fast jag måste nog klä på mig om jag ska gå och handla lite godis. Man måste ju ha godis på fredagskvällen ;) Kan vara skönt och komma ut lite oxå, även om vädret inte är speciellt mysigt.

Har endel korsetter som jag vill sy MEN jag kan inte förmå mig att sätta igång. Trist att jag fått symaskinsångest :/ Ska dessutom sy några toppar/blusar hade jag tänkt men får se när det blir av. Skulle vara skönt om jag fick fast heltids tjänst på jobbet, då är man ledig på helgerna. Nu undersommaren jobbar jag ca 71 % av heltid och det känns som jg jobbar mer men det är nog för att det är så blandade dagar. Ibland 6-7 dagar i sträck och sen nån dag ledig och så börjar det om. Men man klagar ju inte när lönen kommer :)

Ska nog ta och se till att komma ut lite nu.

Inga kommentarer: