söndag 20 maj 2007

Söndags babblande!

Tänkte rapportera lite om gårdagen.
Det var riktigt trevligt hemma hos Malin, cyklade dit och blev väl påmond om att konditionen ligger i botten. Väl där blev det välkomstdrink och Malin öppnade sina paket :) Av mig fick hon en korsett, ja den är ju inte uppsydd än men så fort det finns tid ska vi fixa den åt henne. Jag ska kolla efter ett ursnyggt tyg åt henne oxå. Jag gillar ju thaisiden väldigt mycket så ska nog se om det finns någon snygg nyans :)

Sen dippades det helt underbart god dipp i flera lager. Var ju så att man såg hur kilona ökade på en bara genom att se dippen ;) blev kanske lite mkt av dippen för när man ätit sen själva huvudrätten blev jag tokigt mätt trots att jag inte tog mycket. Mina fina jeans kändes lite trånga i linningen ;) Jag hade väldigt trevligt där och det var skoj att prata med lite mockfjärdingar och annat löst folk ;) Malins släkt är rätt skojsiga så det var mycket skratt och stoj :)

När jag sen vid kvart i tolv skulle cykla hem blåste det rätt mycket, kul att cykla flera kilometer med motvind, trodde jag skulle börja gråta vid några tillfällen, kändes som om jag inte kom nån vart alls. Men så var man hemma på nyåkern sen och det var skönt, la mig direkt och somnade skönt. Sen i morse så såg jag att sköldis skickat ett mess :) Tänka sig att en person kan göra en annan person så glad. Det är riktigt underbart!

Tyvärr märkte jag när jag steg upp att cykelturen gett mig värk.. ja du fattar väl var ;) Inte bra o cykla på en cykel som är något för hög.. AJ!

Ska ta och umgås med mina brollor nu , lär väl bara bli Limpan eftesom Polly är 16 år och då kan man inte hänga med syrran ;) Ska åka hem till Sthlm idag vid kl 15, ska bli skönt att åka hem men samtidigt hade jag gärna stannat här längre och hunnit hänga med mamma lite mer. Hon och pappa är i Sthlm och roar sig, så de kommer hem i kväll. Hon är så söt mamma, ringer o kollar så allt är ok :)

Ska fixa en kabel till min mobil så ska jag lägga upp lite bilder jag tagit här i mockis med mobilen :)

BajBaj!

Inga kommentarer: